Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
05.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Віруси і пріони, та їх
будова |
05.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Роль вірусів у житті
людини https://www.kursak.com/virusy-ta-ikh-rol-u-pryrodi-i-zhytti-liudyny/ |
05.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Профілактика
ВІЛ-інфекції СНІДу та інших вірусних захворювань людини https://www.youtube.com/watch?v=Vu1Hu_pmbVU |
05.04 |
24 |
Хімічний модуль |
Тема: Вітаміни, харчові добавки
та е-числа http://www.chemistry.in.ua/grade-11/nutritional-supplements |
05.04 |
12 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Будова і функції одномембранних
органел клітини https://pidru4niki.com/77220/prirodoznavstvo/odnomembranni_organeli |
05.04 |
17 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Моделювання цілісності
знань з теми СЛС https://edera.gitbook.io/nature-v4/10-klas/10_klas/biologo_ekologychnyi/moleculyarnyi_riven |
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
06.04 |
24 |
Хімічний модуль |
Тема: Вітаміни, харчові добавки
та е-числа http://www.chemistry.in.ua/grade-11/nutritional-supplements |
06.04 |
24 |
Хімічний модуль |
Тема: Шкідливий вплив на
організм людини наркотичних речовин https://pryntsyp.if.ua/vplyv-narkotikiv/ |
06.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Особливості організації
прокаріотів https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas/37.html |
06.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Бактерії та їх роль у
природі http://shkolyar.in.ua/znachennya-bakteriy-u-pryrodi-y-u-jytti-lyudyny7 |
06.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Профілактика
бактеріальних захворювань людини https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4331 |
06.04 |
15 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Урок в довкіллі:
дослідження проявів впливу чинників навколишнього середовища на живу природу https://naurok.com.ua/urok-ekologichni-chinniki-ta-hnya-klasifikaciya-142408.html |
06.04 |
12 |
Біолого-екологічний
модуль |
Тема: Клітинний цикл
еукаріотичних організмів https://naurok.com.ua/urok-klitinniy-cikl-eukariotiv-mitoz-9078.html |
Немає коментарів:
Дописати коментар